onsdag 11. september 2013

canada goose parka ?til slutt. Jeg var bekymret først at det

canada goose parka ?til slutt. Jeg var bekymret først at det kan være en mulighet for å bli skuffet. Har noen av de beste regissørene hadde sin andel av filmer som bombet da de prøvde noe nytt, så jeg var bekymret for at denne filmen ikke ville leve opp til mine forventninger. Det er mange ganger når en trailer for e,canada goose parka,n film vil trekke meg helt og jeg "ll få mine håp opp at jeg" m går å se en fantastisk film, og oftere enn ikke, noe om filmen vil ikke leve opp til sitt gode rykte. jeg ble positivt overrasket med Sh,canada goose EXPEDITION parka,utter Island. Du må levere den til Scorcese for å gå ut på en lem og prøve noe annet denne langt i spillet. Han har en så fremragende rykte for sine mange års arbeid at noen vil si, hvorfor endre ,canada goose KENSINGTON parka,en god ting? Scorcese demonstrerte sin fleksibilitet som regissør med denne filmen. Han beviste for oss at ikke bare han kan levere prisbelønte krim, har han også evnen til å grave dypere inn i psykologi og underholde oss med en film som dette. De gjorde en fantastisk jobb med traileren til denne filmen. De fanget mystikk, eventyr og psykologiske aspektet av filmen overstrødd med en skvett av skrekk. Jeg hadde en idé om hva handlingen i filmen ville være når jeg så forhåndsvisningen, og jeg var rett for det meste. Jeg raknet mysteriet veldig tidlig i filmen, som jeg **********

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar