onsdag 4. september 2013

canada goose KENSINGTON parka re spør Sabrina Bryan, som bl,<a href=""><b>canada

canada goose LANGFORD parka �?fyr, men han bare ikke hadde de beveger seg på dansegulvet. Chuck Wicks vinner en A for effort med han enorme arbeidet han satt i sin dans som holdt ham rundt til nær slutten. De var et lag som viste talent samt kjemi. Hvor fantastisk var det da at Lil 'Kim ble stemt ut i forkant av flere mindre t,<a href=""><b>canada goose LANGFORD parka</b></a>,alentfulle dansepartnere.

Så hvem gjorde det til de siste par show? Det ser ut som det kommer til å bli Ty og Chelsie, Gilles og Cheryl, Melissa og Tony, og Shawn og Mark. Med nesten ingen forbere,<a href=""><b>canada goose MONTEBELLO parka</b></a>,delse Melissa erstattet en skadet Jewel like før skytingen begynte denne sesongen. Hennes opptredener har vært nær perfeksjon, tjene hennes perfekt score i siste show. (Bare spør Sabrina Bryan, som bl,<a href=""><b>canada goose parka</b></a>,e slått ut tidlig i en sesong etter å ha mottatt en perfekt score.) Rodeo mester Ty Murry har arbeidet med dans hans mest og det viser. Han skjer for å være veldig søt også. Hvem vil hente hjem trofeet? Et annet par går hjem denne uken. Etter at de tre siste dans lagene har en endelig dans-off. Jeg kan ikke vente til de siste showet airs! Heldigvis har jeg en DVR for en backup i tilfelle noe kommer opp.

Komme ditt Dancing with the Stars fix i HD er den beste måten å gjøre det jeg har funnet. Jeg visste ikke hva jeg manglet! Du kan tenke hva jeg pleide å tenke - hvordan ka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar