onsdag 4. september 2013

canada goose KENSINGTON parka alle i løpet av ca tjue minutter.

canada goose KENSINGTON parka alle i løpet av ca tjue minutter. Som jeg sa, filmen spiller "t kaste bort noe tid. Som for skuespill, det" er er det du "d forventer fra en skrekkfilm. Yustman en litt amatørmessig skuespiller og ikke overbevisende nok til å bære en hel film av seg selv. Hun fungerte fint som en støttespiller i Cl,canada goose KENSINGTON parka,overfield, men her hun er ment å være det sentrale punktet i historien, og jeg bare var "t kjøpe henne. God spiller standard bestevenn rolle helt fint, selv om hun sier "Dude" mye. Gigandet er ogs,canada goose SOLARIS parka,å farbar som forståelsen kjæreste tross forsvinner halvveis inn i filmen og deretter gjenoppstå igjen mot slutten. (Jeg mye heller se ham spille slem gutt, som han gjorde det så bra i Never Back Down,,canada goose parka, så det "sa litt foruroligende å se ham så fint her!) Og Gary Oldman er det øverste navnet her som rabbi som Casey verver til å utføre en jødisk eksorsisme på henne, selv om han ikke "t vises før ca førtifem minutter inn i filmen. Man kan bare gjette at han gikk med på å gjøre filmen som en tjeneste til Goyer, som skrev for ham i begge Batman filmene. Til slutt vil jeg bare anbefale dette til diehard horror fans eller noen som leter etter en god latter. Alle som har høye forhåpninger på grunn av David S. Goyer bør nok se andre steder. Når jeg ser en skrekkfilm og

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar