mandag 16. september 2013

canada goose parka piloten mens du sitter i venstre sete på flyet på

renger å forstå på forhånd det unike med dine behov. Bare å komme deg direkte over plasseringen er langt fra nok.

Bruke 15 minutter å snakke med piloten mens du sitter i venstre sete på flyet på bakken, simulere hvordan du skal jobbe med kameraet. Be om å være i venstre sete fordi det er mye mer behagelig å slå til venstre med kameraet enn til høyre (du vil ha en bedre sjanse til piloten imøtekommende denne forespørselen om de er en flyinstruktør og vant til å fly fra høyre sete).

Det første du vil legge merke til er utfordringen med skyting rundt kantene, og hjulet av flyet, mens du lener deg ut av vinduet (som må ha den begrensende arm fjernes med en skrutrekker ... veldig viktig). Har piloten ta sete for et øyeblikk og ser gjennom linsen til å forstå denne utfordringen. Det er viktig for piloten å ha et mentalt bilde av dette, fordi de har mye kontroll over plassere den klare skyting plass direkte i tråd med målet i riktig vinkel. Det er ikke nok å

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar